№
з /п
|
Види здібностей
|
характеристика не проявляється
2 бали
|
характеристика проявляється, але інколи
3 бали
|
характеристика виражена добре
4 бали
|
характеристика особливо притаманна вашій дитині
5 балів
|
Музичні:
|
|
|
|
1.
|
Любить музику і музичні записи, завжди прагне туди, де можна послухати музику.
|
|
|
|
|
2.
|
Швидко реагує на ритм і мелодію, уважно вслухається в них, легко запам'ятовує.
|
|
|
|
|
3.
|
Якщо співає, то вкладає у виконаня свої почуття, енергію, передає свій настрій.
|
|
|
|
|
|
Загальний бал
|
|
|
|
|
|
Артистичні:
|
1.
|
Часто, коли дитині не вистачає слів, вона виражає свої почуття мімікою, жестами, рухами.
|
|
|
|
|
2.
|
Змінює тональність і гучність голосу мимоволі, наслідуючи людину, про яку розповідає.
|
|
|
|
|
3.
|
З великим бажанням виступає перед аудиторією, навіть перед дорослими.
|
|
|
|
|
|
Загальний бал
|
|
|
|
|
Літературні
|
1.
|
Розповідаючи про щось, уміє дотримуватися образного сюжету, не втрачає основної думки.
|
|
|
|
|
2.
|
Любить фантазувати на тему реальної події, причому додає до розповіді щось нове і незвичайне.
|
|
|
|
|
3.
|
В усних розповідях добирає такі слова, що добре передають емоційні стани й почуття героїв.
|
|
|
|
|
|
Загальний бал
|
|
|
|
|
Художні
|
характеристика не проявляється
2 бали
|
характеристика проявляється, але інколи
3 бали
|
хара
ктеристика виражена добре
4 бали
|
характеристика особливо притаманна вашій дитині
5 балів
|
1.
|
Не знаходячи потрібних слів, дитина починає малювати або ліпити для того, щоб висловити свої почуття.
|
|
|
|
|
2.
|
Любить малювати чи ліпити людей, тварин, різні предмети.
|
|
|
|
|
3.
|
Прагне створити щось: прикрасу для кімнати, одягу тощо.
|
|
|
|
|
|
Загальний бал
|
|
|
|
|
Спортивні
|
1.
|
Дитина енергійна і повсякчас хоче рухатись.
|
|
|
|
|
2.
|
Дитина смілива, не боїться дрібних травмувань.
|
|
|
|
|
3.
|
Краще від однолітків фізично розвинута, рухається легко, пластично.
|
|
|
|
|
|
Загальний бал
|
|
|
|
|
Інтелектуальні
|
1.
|
Добре мислить, розуміє причини і мотиви вчинків інших людей.
|
|
|
|
|
2.
|
Має хорошу пам'ять, любить спостерігати.
|
|
|
|
|
3.
|
Ставить багато продуманих і доцільних ситуативних запитань.
|
|
|
|
|
|
Загальний бал
|
|
|
|
|
Науково-дослідницькі
|
1.
|
Уміє чітко висловити словами чужу і свою думку або спостереження.
|
|
|
|
|
2.
|
Часто намагається знайти своє пояснення причин і змісту подій.
|
|
|
|
|
3.
|
Пробує малювати схеми, створювати конструкції.
|
|
|
|
|
|
Загальний бал
|
|
|
|
|
Технічні
|
1.
|
Цікавиться різноманітними механізмами й машинками.
|
|
|
|
|
2.
|
Полюбляє розбирати та збирати старі прилади, механізми, радіоапаратуру.
|
|
|
|
|
3.
|
Любить проглядати журнали, де є зображення технічних засобів, креслення, схеми тощо.
|
|
|
|
|
|
Загальний бал
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|