№ з/п
|
Заходи
|
Термін виконання
|
Відповідальні
|
І. Нормативно – правове забезпечення попередження насильства та булінгу
|
1.
|
Опрацювання нормативно – правових документів, щодо попередження насильства та булінгу
|
Вересень
|
Завідувач ДНЗ
|
2.
|
Розміщення телефонів довіри на інформаційних стендах та веб – сайті ДНЗ для ознайомлення батьків
|
Вересень
|
Вихователі
|
ІІ. Робота з вихованцями ДНЗ з питання запобігання насильства та булінгу
|
1.
|
Спостереження за психологічним мікрокліматом у дитячому колективі
|
Протягом навчального року
|
Вихователі
|
2.
|
Формування навичок дружніх стосунків серед вихованців ДНЗ, проведення бесід з дітьми щодо забезпечення попередження насильства та булінгу, обговорення проблемних ситуацій
|
Протягом навчального року
|
вихователі
|
3.
|
Створення морально безпечного освітнього середовища в ЗДО вільного від насильства та булінгу
|
Постійно
|
Педагогічні працівники
|
ІІІ. Робота з колективом з питання запобігання насильства та булінгу
|
1.
|
Анкетування педагогів з питання обізнаності з даної теми
|
жовтень,
квітень
|
Завідувач ДНЗ
|
2.
|
Проведення профілактичної роботи щодо запобіганню булінгу в ЗДО
|
Систематично
|
Завідуюча ДНЗ Гончарова М.В.
|
3
|
Організація роботи «Скриньки довіри» для батьків і педагогів, оновлення інформації веб-сайту з проблеми запобігання та протидію булінгу
|
Жовтень
|
Вихователі
|
4
|
Проведення діагностики стану професійного вигорання педагогів
|
березень
|
Вихователь-методист
|
ІV. Робота з батьками з питання запобігання насильства та булінгу
|
1.
|
Інформація для батьків: «Вчимося спілкуватися з дитиною»
|
листопад
|
вихователі
|
2.
|
Консультація: «Як навчити дитину цивілізовано виражати гнів?» (профілактика булінгу)
|
Лютий
|
вихователі
|
4
|
Батьківські збори: «Як вирішувати дитячі конфлікти?»
|
Грудень
|
Вихователі
|
5.
|
Розміщення інформації щодо профілактики булінгу: пам’ятки, листівки – інформаційні повідомлення в батьківському куточку, Viber – групах, Veb – сайті ДНЗ
|
Систематично
|
Вихователь-методист Вихователі
|
|
|
|
|
|
|