анкета для вихователів "Обдарованість дітей"
| 29.04.2014, 13:23 |
АНКЕТА
для вихователів
«Виявлення обдарованих дітей»
ІНСТРУКЦІЯ:
Інформація збирається шляхом спостереження і опитування вихователів.
Навпроти кожного твердження у стовпчику виставляється знак "+" .
Наприкінці роботи слід виконати таку послідовність дій:
- підрахувати кількість знаків "+" у кожному стовпчику;
- отриману суму помножити на відповідний коефіцієнт – 1,2,3,4 ( значення коефіцієнта відповідає номеру стовпчика);
- додати одержані числа. Ця сума є загальним показником. Вона проставляється в графу "Загальний показник".
№ з/п
|
ПІЗНАВАЛЬНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
|
характеристика не проявлялася, не спостерігалася ніколи
1 бал
|
характеристика час від часу проявляється
2 бали
|
характеристика помітно виражена, але проявл не завжди
3 бали
|
характеристика проявляється майже постійно
4 бали
|
1.
|
Дитина володіє великим для свого віку запасом слів, мовлення вирізняється багатством виразів, швидкістю і складністю.
|
|
|
|
|
2.
|
Володіє широким запасом інформації з різноманітної тематики ( такої, що зазвичай залишається поза межами інтересів дітей цього віку).
|
|
|
|
|
3.
|
Швидко запам'ятовує та відтворює фактичну інформацію.
|
|
|
|
|
4.
|
Чуйний і тямущий спостерігач. Зазвичай бачить більше, отримує більше, ніж інші, з розповіді, спостереження, фільму.
|
|
|
|
|
5.
|
Легко схоплює причинно-наслідкові зв'язки; намагається зрозуміти, "як", "чому", ставить багато запитань, хоче знати, що лежить в основі явищ і подій.
|
|
|
|
|
6.
|
Загальний показник
|
|
|
|
|
№ з/п
|
МОТИВАЦІЙНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
|
характеристика не проявлялася, не спостерігалася ніколи
1 бал
|
характеристика час від часу проявляється
2 бали
|
характеристика помітно виражена, але проявл не завжди
3 бали
|
характеристика проявляється майже постійно
4 бали
|
1.
|
Повністю "входить" у певні теми, проблеми, наполегливо прагне завершити почате.
|
|
|
|
|
2.
|
Легко впадає в нудьгу від звичайних завдань.
|
|
|
|
|
3.
|
Прагне досконалості, вирізняється самокритичністю.
|
|
|
|
|
4.
|
Хоче працювати самостійно, вимагає лише мінімального скерування від вихователя.
|
|
|
|
|
5.
|
Має схильність організовувати дітей, людей, предмети, ситуацію.
|
|
|
|
|
6.
|
Загальний показник
|
|
|
|
|
|
№ з/п
|
ЛІДЕРСЬКІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
|
характеристика не проявлялася, не спостерігалася ніколи
1бал
|
характеристика час від часу проявляється
2 бали
|
характеристика помітно виражена, але проявл не завжди
3 бали
|
характеристика проявляється майже постійно
4 бали
|
1.
|
Виявляє відповідальність, робить те, що пообіцяв.
|
|
|
|
|
2.
|
Впевнено почувається як з однолітками, так і дорослими, вільно почувається, коли необхідно продемонструвати свою роботу всім присутнім.
|
|
|
|
|
3.
|
Ясно виражає свої думки і почуття.
|
|
|
|
|
4.
|
Любить бути з людьми, товариський, не любить залишатись на одинці.
|
|
|
|
|
5.
|
Має схильність домінувати серед інших, як правило, керує діяльністю, в якій бере участь.
|
|
|
|
|
6.
|
Загальний показник
|
|
|
|
|
№ з/п
|
ТВОРЧІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
|
характеристика не проявлялася, не спостерігалася ніколи
1 бал
|
характеристика час від часу проявляється
2 бали
|
характеристика помітно виражена але прояв не завжди
3бали
|
характеристика проявляється майже постійно
4бали
|
1.
|
Виявляє велику цікавість до всього, багато запитує про різне.
|
|
|
|
|
2.
|
Висуває велику кількість ідей або рішень проблем і відповідей на запитання; пропонує незвичайні, оригінальні, розумні відповіді.
|
|
|
|
|
3.
|
Виражає власну думку без роздумів, іноді гарячий у дискусії, наполегливий.
|
|
|
|
|
4.
|
Любить ризикувати, має схильність до пригод.
|
|
|
|
|
5.
|
Схильний до гри з ідеями, фантазує, придумує ( "Цікаво, що буде, якщо…")
|
|
|
|
|
6.
|
Виявляє тонке почуття гумору та бачить смішне в таких ситуаціях, які не здаються смішними іншим.
|
|
|
|
|
7.
|
Добре розвинутий естетичний смак.
|
|
|
|
|
8.
|
Дає конструктивну критику, не схильний визнавати авторитети.
|
|
|
|
|
6.
|
Загальний показник
|
|
|
|
|
ОБРОБКА АНКЕТНИХ ДАНИХ:
- кількість балів до 12 – середній рівень розвитку здібностей.
- Кількість балів більше 12 – високий рівень розвитку певних здібностей.
|
Категорія: Метод кабінет. | Додав: зірочка
|
Переглядів: 1345 | Завантажень: 0
|
| Рейтинг: 1.0/1 |
|
|
Пошук
Меню сайта
Реєстрація
Категорії розділу
Друзі сайту
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|