Світ природи цікавий і неповторний. Саме в дошкільному віці закладаються основи знань про цей цікавий світ, формуються уявлення про природу, її значення в житті кожної людини.
Екологічно компетентна особистість не тільки розуміє, а й відчуває серцем, що рослини і тварини – то живі істоти, які потребують, так само, як і люди, певних умов життя.
Город на підвіконні в дитячому садку сприяє розвитку допитливості і спостережливості в дітей, він допомагає краще пізнати життя рослин. Дана форма роботи дає можливість розширити уявлення дітей про рослини як живі організми, про умови, необхідні для їх росту і розвитку, розвивати естетичні почуття, уміння радіти красі вирощуваних рослин та результату своєї праці.
Мета проекту: створення умов для розвитку пізнавальних навичок дітей, джерелом яких є рослинний світ.
Завдання проекту:
– дати уявлення про насіння та черешки; вчити послідовності під час висівання рослин.
– з’ясувати: що потрібно рослинам для їх росту та цвітіння.
– розширити уявлення дітей про город, його значення в житті людини, умови розташування городу і рослин на ньому; познайомити з видами робіт на городі навесні і потрібним для цього інвентарем.
– вчити порівнювати рослини, знаходити схожість і відмінності у зовнішніх ознаках.
– закріпити знання дітей про рослини, які висівають навесні; познайомити з назвами 2-3 рослин.
– розвивати інтерес до розвитку і росту рослин.
– виховувати інтерес до праці дорослих; розширювати коло спостережень дітей за працею дорослих; звертати увагу на те, що і як робить дорослий, навіщо він виконує ті чи інші дії; сприяти бажанню допомагати дорослим; виховувати бережливе ставлення до рослин, бажання та вміння турбуватись про них.
Ось які городи виростили наші діти та педагоги!
Група раннього віку , вихователь Семенюк І.В.
Середня група №1, вихователі Волощук О.П., Олійник О.В.
ІІ молодша група №2, вихователі Заворітня О.П., Седлецька О.М.
Старша група, вихователі Доскоч Т.П., Кучер І.О.
|